Friday, September 7, 2012

Sony Playstation 4



Salam..Wah wah wah,,SOny Nie,,Memang hebat lah..Kalau dulu PS3 tu pun dah hebat dan grafik pun hebat..Nie kan PLAYSTATION 4..TAk tahu lah nak cakap macam mana lagi..Mesti harga memang Pergh..

Minggu ini terdapat laporan mengatakan
 bahawa pihak Sony akan mengeluarkan permainan konsol Sony PlayStation 4 terbaru yang diberi nama OrbisKonsol Playstation 4 terbaru ini bakal didatangkan dan 
dipasangdengan sistem anti-pre-owned apabila ia secara rasminya dilancarkan pada masa musim cuti penghujung tahun 2013.
Sumber-sumber terdekat dengan pembangunan konsol Sony PlayStation 4 terbaru ini telah menghubungilaman web permainan Kotaku untuk mendedahkan beberapa perinciantermasuk codename dan tarikhpelancaran dijangka mengenai model terbaru ini. Selain itu, turut didedahkan bahawa pihak Sony jugamerancang untuk memasang beberapa jenis teknologi permainan anti-used ke dalam konsol terbaru mereka ini. Konsol Orbis Playstation 4 ini turut dikatakan tidak serasi dengan model terdahulu iaitu PS2 dan PS3.

Wah, mesti beratur orang nak beli model terbaru Playstation 4 ini. Sudah sampai masa Sony buat sesuatu yang baru untuk model konsol Playstation 4 ini yang kali terakhir dikeluarkan iaitu Playstation 3 pada tahun 2007/08.

No comments:

Santai Azim Aris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...