Sunday, March 31, 2013

Kekayaan Keluarga Taib Mahmud Ketua Menteri Sarawak


Harta kekayaan keluarga Taib Mahmud ketua menteri Sarawak yang disayangi oleh rakyat Sarawak sekalian, aduhai rakyat Sarawak bukalah mata anda semua, selama dia memerintah dia bawa perubahan untuk keluarga dia atau untuk rakyat Sarawak? 

Jalan raya berlubang-lubang kat Sarawak takkan la ketua menteri ni takde duit nak baiki? Kesian rakyat Sarawak....

1 comment:

Nao Mei said...

hihi..selaku warga sarawak nie...betol tu...jalan-jalan semua berhubang2...nak buat pun main tampal2 je...sebulan dua bulan cam tu balik..huhu...takpe ler...biarlah je lah...InsyaAllah ade rezeki lain yang Allah bagi kat warga sarawak..hihi...

Santai Azim Aris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...