Kemas Kini Blog azimaris

Salam sejahtera dan selamat malam. Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk menulis dalam blog yang tidak sepertinya ini walaupun jarang aku nak post entri terbaru dalam blog ni.

Sedar tak sedar dah setahun lebih aku buat blog nih..huhu. Tapi aku bukan macam penulis lain yang suka sangat cerita pasal diri sendiri (kira syok sendiri la tu hahaha). Ntah ler aku ikut mood jugak nak menulis dalam blog ni. Apa-apa hal pun aku tulis entri yang menarik dalam blog lain. Kiranya blog azimaris ni kira aku akan nak tulis lepas ni perkara berkaitan dengan diri aku je itupun tak banyak. Bukan ape sebabnya kehidupan yang agak statik ni buat aku malas nak duk cerita benda merapu macam blog orang lain. Bace dan post pasal ceramah lagi baik hehehe.

Sebenarnya aku nak kemaskini kan lagi blog ni supaya nampak lebih kemas dan profesional, al-maklum la dah jadi orang berpangkat sekarang. Cewah bangga diri plak. Maknanya entri-entri sebelum ni yang ntah ape-ape aku post dan kurang kemas yang membuatkan kurangnya pelawat akan didelete atau di pindah ke blog lain yang mempunyai niche yang spesifik. Macam ni baru la nampak profesional kan?

Oklah aku pun dah ngantuk ni kena tido dulu maklum la esok nak kene pergi sekolah. Lambat masuk sekolah karang jatuh taraf kat anak murid hohoho. Sampai berjumpa lagi! Jumpa anda disana..disana...disana....
Azim Aris

Setiap orang ada pendapat tersendiri. Apa pula pendapat anda? Kongsikan artikel ini untuk manfaat serta layari juga blog utama saya : CIKGUZIM

Post a Comment

Previous Post Next Post