Tuesday, April 19, 2011

Nuffnang Memang Best

Aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih pada pengiklan Nuffnang ni di atas keberkesanannya dalam menyumbangkan earning kepada blogger-blogger kita ni.

Bermula dengan hanya sekadar mencuba-cuba register, tak sangka tak sampai seminggu earning dah ada (berapa jumlahnya dirahsiakan). Walaupun dah ada blog lebih setahun, baru nak letak iklan huhuhu. Ini maknanya ada incomelah tu. Itu yang membuatkan aku nkberblogging dengan lebih keras dan sampai lebam lagi disamping membantu syarikat-syarikat pengiklanan mempromosikan produk diorang sambil-sambil jugak menyebarkan perkara yang baik dengan blog, tak gitu geng?

Ye lah, klu ade earning dalam blogging ni la akan membuatkan kita lebih motivated untuk menulis. Yang penting adalah kepuasan berblog, income tu yang kedua..huhu. Ok minta diri dulu jumpa lagi pada masa akan datang. Akhir kata, jom join nuffnang dafta di sini

No comments:

Santai Azim Aris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...