Tuesday, October 9, 2012

Asal usul Popeye the Sailorman

Ramai antara kita yang dibesarkan dengan watak kartun popeye bukan?sape yang tak kenal popeye memang sah la anak millenium..tapi anak millenium pun mungkin jugak tahu karektor popeye nih..tak kisahla..yang penting watak kelasi ini lah yang ajar budak-budak supaya makan sayur bayam untuk jadi kuat dan bertenaga.Tapi dalam korang tengok popeye dulu tu korang tahu ke asal usul popeye ni dari mana?hahahha..meh admin nak tunjuk asal usul popeye nih...


Memperkenalkan Bapak Popeye, Papaye!

Ni pulak mak dia..Popiah..


Yang ni legend..atok dia...Pappy americano..

Akhirnya terhasil lah anak yang kuat dan gagah hasil DNA mereka-mereka ni..sekian.. 

No comments:

Santai Azim Aris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...