Wednesday, January 1, 2014

RM90146 Sehingga Hujung 2013, TQ Nuffnang!


Wah nampaknya untung besar sepanjang 2013 yang lepas dengan earning nuffnang yang mencecah puluhan ribu nih. Tak caye tengok dalam bukti gambar di bawah. 

BE pun selalu tak putus2 melekat kat blog aku yang 1 lagi tu iaitu TakMungkinBenar

Walaupun ade 3 blog dominan, tapi blog nih yang selalu lekat BE, alhmdllh rezekiiii....


Memang betul kan RM90146?? Itu kalau takde titik tapi ade titik pulak jadilah die RM901.46 hahahahah..

Aku rase sekarang ni nuffnang agak susah sikit nak dapatkan earning yang tinggi tiap bulan sebab zaman org guna smartphone secara meluas nih bila buka blog2 org yg pasang iklan nuff, iklan tu tak keluar. Klu buka dgn laptop/notebook/netbook je yg keluar iklan nuff berjoget2 kat blog. 

Harap nuffnang akan berbuat sesuatu tentang perkara nih. Barulah pengguna nuffnang punya earning akan mencanak naik seperti zaman sebelum kemunculan smartphone.

Selamat Tahun Baru 2014!!!

5 comments:

Tetamu Istimewa said...

Wah, hampir 1000. Tahniah.

Muhammad Khairuddin Lim said...

selamat tahun baru 2014

zaza zehra said...

wah.. :) rzki..

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum..azim,

memang benar bila dah byk smartphone, iklan nuffnang x menari3 dan earning nuffnang sekarang agak kurang kan..

mselim3

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

bnyak tu.. tahniah.. :D

Santai Azim Aris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...