Jadual Perlawanan Piala Dunia 2010 Waktu Siaran RTM

grandstand_fifa_world_cup_2010_jadual_perlawanan_piala_dunia__south_africa_2010_waktu_rtm_tv1_tv2_malaysia_aizuddin

Kali ni nak share jadual perlawanan piala dunia mengikut waktu siaran rtm tv1 dan tv2. Tak semua orang ada astro, kalau ada astro pun tak langgan pakej yang ada channel sport. Termasuk diri aku ni. hehe. Jadi, terpaksalah bergantung harap kat ihsan dan jasa baik rtm untuk layan piala dunia ni. Aku takde la minat bola-bola ni,tapi bila musim fifa ni memang tengok juga lah.hehe.

Walaupun tak semua perlawanan ada ditunjukkan dan kadang-kadang hanya menunjukkan siaran tertunda sahaja, tapi lebih baik ada daripada tak de. Ya tak?

Aku nak ucap jutaan terima kasih kepada rtm atas usaha diorang untuk menggembirakan kaki-kaki bola di malaysia ni. Kalau agak2 internet korang laju, boleh lah layan stream je. Bestnya kalau dapat internet yang laju ni. Kalau nak stream-stream ni selamba je. Aku nak stream radio pun sangkut. hehe. Tapi boleh cuba dulu, mana tau time-time tu, boleh je layan stream walaupun tak berapa nak laju internet korang kan?

Jadual perlawanan piala dunia 2010 afrika selatan yang bakal ditayangkan di rtm, insyaAllah :

grandstand_fifa_world_cup_2010_jadual_perlawanan_piala_dunia_2010_afrika_selatan_waktu_rtm_aizuddin

grandstand_fifa_world_cup_2010_jadual_perlawanan_piala_dunia_2010_waktu_rtm_tv1_dan_tv2_aizuddin

grandstand_fifa_world_cup_2010_jadual_perlawanan_piala_dunia__south_africa_2010_waktu_rtm_aizuddin

Azim Aris

Setiap orang ada pendapat tersendiri. Apa pula pendapat anda? Kongsikan artikel ini untuk manfaat serta layari juga blog utama saya : CIKGUZIM

Post a Comment

Previous Post Next Post