Kemaskini Blog Kali Ke-2



Alhamdulillah setelah lebih setahun setengah buat blog ni, masih diberikan kesempatan untuk mengupdate dan menulis lagi di blog ini. Sepanjang 1 tahun setengah ni, ni baru kali ke-2 kemaskini blog yang tak berapa best nih. Walaupun ini blog pertama dan tertua saya, tapi amat jarang update kalau dibandingkan 2 lagi blog saya yang lagi tak best tu. Huhuhu. blog ni ikut suka saya nak cerita apa-apa dan lebih kepada personal, jadi saya update ikut mood jugak. Dan sekarang saya akan lebih menerbitkan tentang tutorial dan tips blog pulak dalam blog nih.

Diawal kemunculannya nampak macam blog jiwang jadi saya sekarang nak bertukar kepada tema yang agak ganas sikit al-maklumla dh jadi cikgu sekarang, kena bertemakan ketegasan sikit hahahaha..



(Tema lama yang kelihatan jiwang bahaya untuk dibaca orang-orang yang mudah cair)





Ahaa dan diatas ini tema baru yang kelihatan lebih ganas dan brutal. Background juga ditukar kepada hitam putih sebagai lambang negeri Pahang. Amacam, ganas tak? Selaras dengan jiwa saya yang mempunyai disiplin yang tinggi dan selalu melayan muzik heavy metal. Namun maaf walaupun dah jadi cikgu, merotan budak, saya tak mahu hahaha...

Zasss kita terus layannn. Sampai berjumpa lagi pada entri dan tips yang baru! Jangan lupa lawat :



Azim Aris

Setiap orang ada pendapat tersendiri. Apa pula pendapat anda? Kongsikan artikel ini untuk manfaat serta layari juga blog utama saya : CIKGUZIM

Post a Comment

Previous Post Next Post