Web Yang Popular di Malaysia

top-sites-malaysia

Aktiviti malam ini ialah menyelidiki Top sites di Malaysia berdasarkan kepada rangking yang dinyatakan oleh Alexa. Rangking di Alexa adalah amat penting kepada mana-mana sites atau blog kerana ia sebenarnya menjelaskan keutuhan ataupun kredibiliti sesuatu sites ataupun blog tersebut. Senarai di bawah ini adalah menunjukkan top sites yang berada pada paras tertinggi di Malaysia yang menerangkan maksudnya bahawa sites-sites tersebut sentiasa dijejaki oleh warga Malaysia.

Top Sites Di Malaysia

1.   Facebook
2.   Google
3.   Google.My
4.   Blogger.Com
5.   YouTube
6.   Yahoo
7.   Wikipedia
8.   Window Live
9.   Maybank2u.Com
10. Twitter
11. Mudah.My
12. Wordpress.com
13  Malaysiakini.com
14  The Star Online
15  Cari Malaysia
16  Lowyat.NET
17  bp.blogspot.com
18  MSN
19  Googleusercontent.com
20  Mediafire
Facebook berada pada Top sites yang tertinggi di Malaysia yang menjelaskan bahawasanya orang Malaysia memang suka pada laman web sosial dan banyak menghabiskan masa di laman Facebook. Maybank2u.com berada pada rangking ke 9 dan ianya secara langsungnya menjelaskan bahawa ramainya pengguna Maybank2u di Malaysia dan yang berada pada rangking-rangking yang lain di atas anda boleh hurai sendiri.
Azim Aris

Setiap orang ada pendapat tersendiri. Apa pula pendapat anda? Kongsikan artikel ini untuk manfaat serta layari juga blog utama saya : CIKGUZIM

Post a Comment

Previous Post Next Post