Rajagobal Masih Diberi Kepercayaan


K Rajagobal
K Rajagobal
TETAP menaruh kepercayaan terhadap kredibiliti Datuk K Rajagobal, bekas pemain kebangsaan, Hassan Sani beranggapan sejarah Piala AFF Suzuki 2010 tidak mustahil akan berulang.

Sedar banyak mata kini hanya tertumpu kepada kekurangan yang ada pada jentera pasukan Harimau Malaya itu, Hassan bagaimanapun tetap positif dan menyifatkan situasi tersebut sebagai adat perlawanan.

"Dalam saingan mesti ada kalah dan menang. Lagipun, adatlah bagi peminat, sekiranya menang kita akan dipuji, sekiranya kalah, kita akan dimaki.

“Bagi saya, skuad Harimau Malaya lambat panas, mungkin perlawanan kedua nanti mereka akan mengaum.
“Kita lihat pada 2010, Malaysia kalah 1-5 kepada Indonesia, kemudian kita seri dengan Thailand dan nasib membantu kita layak ke separuh akhir selepas Indonesia menang ke atas Thailand, jadi tidak mustahil sejarah akan berulang. Sama-sama kita lihat dan berdoa untuk negara,” katanya.
Turut enggan meletakkan kesilapan tewas 0-3 ke atas Singapura, Ahad lalu kepada Rajagobal, Hassan yang yakin jurulatih berusia 54 tahun itu mempunyai strategi tersendiri untuk mengharungi dugaan tersebut berkata: "Bukan salah Rajagobal, beliau sudah melakukan yang terbaik demi negara. Apa-apa pun, kita harus memberi semangat kepada mereka dan percaya mereka akan bangkit nanti."
Azim Aris

Setiap orang ada pendapat tersendiri. Apa pula pendapat anda? Kongsikan artikel ini untuk manfaat serta layari juga blog utama saya : CIKGUZIM

Post a Comment

Previous Post Next Post