Kembali Kepada Nuffnang

Iklan nuffnang kembali menari-nari di blog saya ini selepas percubaan memasang iklan adsense. Sebenarnya memang betul kalau pasang iklan adsense di blog bahasa Melayu memang susah nak dapat klik dan kadar earning untuk iklan juga rendah.

Antara sebabnya jika pasang adsense pada blog bahasa Melayu iklan adsense itu akan datang dari Malaysia sahaja dibandingkan dengan blog English yang pengiklannya dari seluruh dunia dan klik iklannya lebih tinggi. Oleh itu saya fokuskan adsense dipasang pada blog English sahaja.

So dengan ini saya mengumumkan dengan titah perintah saya sendiri memasang semula nuffnang pada blog ini. Miss you lah nuffnang. Muuaahh.... memang lebih selesa ngan nuffnang ni sebab bayarannya ok dan sampai pada masa yang ditetapkan. BE pun mudah lekat macam kat blog saya yang lagi satu tu muehehehe.

Zasss layannnn....


Azim Aris

Setiap orang ada pendapat tersendiri. Apa pula pendapat anda? Kongsikan artikel ini untuk manfaat serta layari juga blog utama saya : CIKGUZIM

Post a Comment

Previous Post Next Post