Soalan Bodoh Yang Selalu Ditanya...


1. Bila org nampak kau tengah baring tutup mata, dia tanya:
S: Kau tidur ke?
J: Eh, taklah. Aku tengah training macam mana nak mati ni. Kau nak join?

huahahaha~~ fail...

2. Bayangkan kau bawa tv yang rosak pergi jumpa technician dan dia masih juga tanya:
S: Nak repair tv ke?
J: Eh, taklah. Saya boring tadi, jadi saya bawa lah tv saya jalan-jalan datang sini.

anda berani???

3. Bila time hujan member kau nampak kau keluar, dia tanya:
S: Kau keluar time hujan ni?
J: Eh, taklah. Hujan yang nanti baru aku kluar.

Bangun tido...

4. Time kau baru bangun tidur, terus si ngok tanya kau:
S: Kau dah bangun?
J: Ish, aku tidur sambil berjalan lah ni!

anda perasan? telefon rumah hanya ada di rumah,tetapi
org tu ckp dia kat bus stop
Logic tak?

5. Kawan kau call telefon rumah kau, dia tanya:
S: Kau kat mana?
J: Aku dekat bus stop ni.

tolong flush lepas guna...

6. Member kau nampak kau keluar dari bilik mandi basah-basah. Dia tanya:
S: Kau baru mandi ke?
J: Mana ada. Aku jatuh dalam lubang jamban lah!


7. Kau berdiri dalam lift di tingkat paling bawah. Tapi dorang tanya jugak:
S: Nak naik ke?
J: Eh, taklah. Aku tengah tunggu apartment aku turun ni.



8. Boyfriend/Girlfriend kau pi ruma kau bawa 1 jambak bunga. And kau masih juga nak tanya dia:
S: Eeeh, bunga ke tu?
J: Tak la! Paku-pakis dengan kubis ni. Kita tumis ye nanti.


9. Kau di dalam toilet, pintu berkunci. Tiba-tiba ada orang ketuk pintu sambil tanya:
S: Ada orang ke?
J: (Buat suara kecik dan chomey) Takde orang! Ni taik yang bercakap! sah la org tuu bodoh


Sumber : myblogkuching.blogspot.
Azim Aris

Setiap orang ada pendapat tersendiri. Apa pula pendapat anda? Kongsikan artikel ini untuk manfaat serta layari juga blog utama saya : CIKGUZIM

Post a Comment

Previous Post Next Post